TCL lanserer i november et ny produktutstilling i butikk, som angivelig er deres største utstillingsprosjekt hittil. Målet er å øke oppmerksomheten rundt deres nye TV-sortiment og særskilt designmodellen NXTFRAME TV. Prosjektet innebærer et stort antall dedikerte utstillinger, såkalte displayenheter, som installeres i Elkjøp-butikker over hele Norden.
Ifølge pressemeldingen ønsker TCL å skape en tydelig synlighet i butikkene, og gi kunden muligheten til å oppdage NXTFRAME TCLs andre TV-modeller som QLED og QD-Mini LED.
Dedikerte utstillingsområder for TV
Som følge av det nye prosjektet får TCL en prominent plassering i TV-avdelingen hos Elkjøp. Utstillingene vil blant annet vise hvordan NXTFRAME TV ser ut montert på vegg og gulv, for å gi inspirasjon til hvordan TV-en kan integreres i eget hjem. I tillegg blir det naturligvis lettere å demonstrere TV-ens ulike finesser.
TCL viser til at interessen for interiørdesign er stor i Norden, og NXTFRAME med sin slanke design med utskiftbare rammer vil sikkert tiltale mange. TV-skjermen tilbyr også muligheten til å vise digital kunst og bilder på skjermen når den ikke er i bruk – ikke så ulikt en annen kjent konkurrent.
«Med dedikerte skjermer vil vi skape en naturlig strøm av mennesker som ser disse, ettersom det vil være noe som skiller seg ut i butikkmiljøet. Display-satsingen gir oss også mulighet til å kommunisere merkevaren vår og produktet sammen med tilbehør og hvordan det kan monteres» sier Sebastian Skarp, Nordic Retail Marketing Manager TCL Electronics Europe, og legger til:
«Mange i Norden ønsker en TV som er mer enn en teknologisk dings, og TCL NXTFRAME TV fungerer også som et kunstverk og smelter inn i interiøret. Å vise frem vår nye TV er en viktig del av vår merkevarestrategi i Norden og et naturlig skritt for å nå ut til flere med vår visjon om livsstils-TV».
Utstillingen implementeres for tiden i Elkjøp-butikker i Norge, Sverige, Danmark og Finland.
NXTFRAME er en direkte konkurrent til Samsung The Frame, som lenge har vært blant de mest populære TV-modellene i Norden. Vi har allerede testet den ferske utfordreren mot «veteranen», og vil du vite hvordan det gikk anbefaler vi å lese vår test!
Les videre med LB+
Årets beste tilbud
Tilgang til ALT innhold i 4 uker for 4 kr
LB+Total måned
Tilgang til ALT innhold i 1 måned
LB+ Total 12 mnd
Tilgang til ALT innhold i 12 måneder (Mest å spare)
- Tilgang til mer enn 7500 produkttester!
- Store rabatter hos våre samarbeidspartnere i LB+ Fordelsklubb
- Ukentlige nyhetsbrev med siste nytt
- L&B TechCast – en podcast av L&B
- Deaktiver annonser