Du kan fremdeles laste den ned i iTunes, singelen koster 12 kroner og da er du med på å donere penger til (Product) RED-kampanjen, som Apple har vært med på siden 2006.
Siden starten i 2006, har Apple bidratt med over $65 millioner (Product) RED-kampanjen, med salg av røde iPods, og røde iPhone og iPad etuier.
Apples sjefsdesigner, Jonathan Ive, har blant annet samarbeidet med designeren Marc Newson og designet produkter som er auksjonert bort og er omsatt for over $13 millioner, til inntekt for (Product) RED-kampanjen.
Blant annet dette unike Leica-kameraet.
Her kan du se promovideoen til U2s singel, Invisible:
Les videre med LB+
Nyttårstilbud - 50% Rabatt!
50% På LB+ Total i 12 måneder! (Spar 925,-)
Prøv LB+Total i 1 måned
Tilgang til ALT innhold i 1 måned for kun 79,-
Nyttårstilbud 30 % LB+ Total i 6 mnd
Tilgang til ALT innhold i 6 måneder
- Tilgang til mer enn 7500 produkttester!
- Store rabatter hos våre samarbeidspartnere i LB+ Fordelsklubb
- Ukentlige nyhetsbrev med siste nytt
- L&B TechCast – en podcast av L&B
- Deaktiver annonser