TESTER Bil & El-kjøretøy Data Sport & Trening Gaming Mobil Smart Home Teknologi

Nyhet

Vær med og designe en Nothing Phone-modell

I Nothing Community Edition-prosjektet kan du være med og påvirke hvordan mobilen skal se ut.

Av / 23.03.24 - 09:00
Vær med og designe en Nothing Phone-modell

Nylig lanserte mobilselskapet Nothing Phone (2a) en billigere versjon av toppmodellen Nothing Phone (2). I det store og hele har mottakelsen vært god, og vi var selv enige i vår test der vi sa at den ikke var mye dårligere enn storebror og dermed svært prisgunstig.

Nothing har, som Oneplus en gang hadde, en veldig aktiv brukergruppe. De bombarderer selskapet fullstendig med ideer til forbedringer og kommentarer til ting som må fikses. Derfor pleier programvareoppdateringene å være uvanlig omfattende sammenlignet med konkurrentene.

Les også Hvor mye Nothing er det over Nothing Phone (2a) Nothing Phone (2a) skiller seg ikke markant fra sine dyrere forgjengere, og derfor får man mye mer for pengene.

Men nå vil Nothing ta det et steg videre og involvere sitt community i utviklingen av en helt spesiell modell, helt fra bunnen av. De vil kunne komme med forslag til utforming av mobilen, bakgrunnsbilder, emballasje og til og med markedsføringen av mobiltelefonen som kalles Phone (2a) Community Edition.

We believe in a future where the boundaries of what a company is and what the community is, will be erased and hopefully become the same thing. In the future, maybe the community can also contribute code to Nothing OS or maybe they can create other products with us, säger Carl Pei, VD och medgrundare av Nothing.

I første fase vil vinneren av forslaget til maskinvaredesign samarbeide med selskapets avdeling for industridesign for å realisere ideen. De begynner å ta imot forslag fra 26. mars 2024.

Annonse

Deretter vil de be om hjelp til å designe bakgrunnsbilder som passer til designet. De vinnende forslagene vil være forhåndsinstallert når mobiltelefonen kommer i salg.

Det neste steget er å innlemme begge de ovennevnte stegene i utformingen av emballasjen.

Til slutt må den unike mobilen markedsføres på en smart måte. Det er her vinneren skal samarbeide med Nothing’s kreative team.

For å delta i konkurransen, kan du gå inn på nothing.tech

 

Jonas Ekelund
(f. 1969): Journalist og nyhetsredaktør. Jonas har jobbet for Lyd & Bilde siden 2007 med det meste som kan kalles bærbart. Det vill si mobiler, trådløse høyttalere og hodetelefoner. Iblant kommer testingen inn på kollegaenes områder innenfor multiromslyd, hjemmekino og foto. Han startet sin bane som teknikkjournalist på IDG og skrev blant annet for PC för Alla, Internetworld og det som senere ble M3.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Casios klokkering er fetere enn Galaxy Ring

Huawei Mate 70 tilgjengelig for bestilling

Gemini-appen lansert for iPhone

Lettere å finne tapt bagasje

Enda vanskeligere å bryte seg inn på iPhone

Slik unngår du å bli svindlet med QR-koder

Gemini for iOS sett på App Store

Sterk oppgangstrend for nettbrett

Samsung Galaxy S25 Ultra slår ytelsesrekorden

Nothing lanserer selvlysende mobil

OnePlus 13 med stort batteri lansert i Kina

KI-hjelp i Google Maps