Mens noen av oss til stadighet sitter og rydder opp i vennelista på Facebook, kan andre simpelthen ikke få nok venner på det sosiale mediet.
Budweiser har funnet ut en måte å øke vennelista på, med et nytt ølkrus av den høyteknologiske sorten. Kruset er rett og slett kalt The Buddy Cup, og huser en microchip som integreres med Facebook-kontoen til brukeren. Når kruset klasker inntil et annet identisk krus i et ”skål!”, blir de to brukerne automatisk venner på den sosiale tjenesten.
De nye ølkrusene skal brukes på større evenementer sponset av Budweiser, i et forsøk på styrke merkenavnet enda mer.
Kanskje folk finner teknologien så kul at de glemmer den forferdelige smaken…
Les videre med LB+
Nyttårstilbud - 50% Rabatt!
50% På LB+ Total i 12 måneder! (Spar 925,-)
Prøv LB+Total i 1 måned
Tilgang til ALT innhold i 1 måned for kun 79,-
Nyttårstilbud 30 % LB+ Total i 6 mnd
Tilgang til ALT innhold i 6 måneder
- Tilgang til mer enn 7500 produkttester!
- Store rabatter hos våre samarbeidspartnere i LB+ Fordelsklubb
- Ukentlige nyhetsbrev med siste nytt
- L&B TechCast – en podcast av L&B
- Deaktiver annonser