Siden selskapet ble grunnlagt i Los Angeles for rundt 20 år siden har Nutribullet blitt et kjent varemerke innenfor blendere. Selskapet oppgir at de har 70 millioner brukere gobalt, og at Nutribullet er den mest solgte stavmikseren i verden (ifølge Independent Research Institute, Sales Leader Full Year 2022.
Etter et par års fravær relanserer de nå, som en del av De’Longhi Group, sine blendere i Norden og presenterer en ny trio med fokus på enkelhet.
Ifølge selskapet er det ingen overflødige knapper og innstillinger, og både blenderne og tilbehøret er enkelt å vaske, samtidig som de tar liten plass på kjøkkenet takket være sitt kompakte design.
Tre modeller
Nutribullet Ultra lanseres som selskapets hittil mest stillegående blender, og har en motor på 1200 watt, opplyst grensesnitt, automatisk mikseprogram og pulsinnstilling. Modellen skal kunne lage en perfekt smoothie på bare 30 sekunder.
Nutribullet Pro har en motor på 900 watt og skal kunne lage de fleste smoothier på under ett minutt. Den kommer i en rekke ulike farger og med tre finish-er (matt, metall og glans).
Nutribullet Portable er en trådløs, personlig tilpasset blender som kan brukes opptil 20 ganger på én lading (den kan lades med USB-C og bruker tre timer for en full oppladning).
Vi er så glade for å endelig lansere Nutribullet i Norge. Nutribullet har et bredt utvalg av blendere med en fellesnevner: Det skal være enkelt. Fra brukervennlighet til utvinning av næringsstoffer, skal produktene våre forenkle en hektisk hverdag. En enkel måte å tilberede næringsrike måltider og snacks både i og utenfor hjemmet, sier Marie Andersson, Brand Manager på Nutribullet.
Pris og tilgjengelighet
Alle de tre modellene kommer i en rekke ulike fargevalg og er tilgjengelige nå. Nutribullet Ultra koster fra 1.799 kroner, Nutribullet Pro fra 1.499 kroner og Nutribullet Portable fra 599 kroner.