Med en ny måte å enkelt teste ut ulike bønner, et brukervennlig display og et elegant design lanserer De’Longhi Rivelia som den ultimate kaffemaskinen for forbrukere som ønsker å bytte til en ny kaffeopplevelse.
Med dagens uendelige utvalg av kaffebønner på markedet, fra lyse bønner til de ekstra mørkbrente, ulike blandinger og opprinnelser, er valget av bønner en kunst i seg selv, mener selskapet, og forteller videre at Rivelia gjør det mulig å bytte mellom ulike kaffebønner takket være Bean Switch System, hvor man selv bestemmer om de resterende bønnene i maskinen skal brukes til å brygge en ny kopp, eller om de skal kvernes og tømmes, for å bytte til en ny bønne.
To bønnebeholdere følger med, noe som åpner for muligheten til å enkelt utforske ulike bønner.
Det er ikke lett å vite hvilken type bønne eller brenningsgrad man foretrekker, det beste tipset pleier å være å prøve seg frem. Det er derfor en glede å kunne få presentere Rivelia som med sin utskiftbare bønnebeholder gjør det mulig å utforske ulike typer bønner, og dermed nye kaffeopplevelser», sier Victoria Avén, Brand Manager hos De’Longhi Scandinavia.
Rivelia er utstyrt med Bean Adapt Technology, som hjelper til med å stille inn riktige innstillinger for temperatur, kverning og intensitet, basert på den spesifikke bønnen og brenningsgraden som skal anvendes. Brukeren kan lagre innstillinger for opptil seks ulike kaffebønner i maskinen.
Rivelia tilbyr 16 ulike kaffedrikker, som kan tilpasses etter brukerens ønsker. Et 3,5″ fargedisplay med sveip-funksjon, et brukervennlig grensesnitt og visuelle animasjoner viser veien fra bønne til en perfekt kopp med kaffe, sier De’Longhi, og forteller videre at den nye funksjonen Coffee Routines lærer seg brukerens kaffevaner og tilpasser utvalget etter ulike tidspunkter på dagen.
Brad Pitt i andra kapitlet av «Perfetto»
I forbindelse med lanseringen av Rivelia presenterer De’Longhi det andre kapittelet i den globale kampanjen «Perfetto» sammen med sin varemerkeambassadør Brad Pitt.
Pris og tilgjengelighet
De’Longhi Rivelia er tilgjengelig nå i to ulike versjoner – i farge svart, beige, hvit og gråblå – hvor den ene har manuell melkeskumming mens den andre har LatteCrema Hot Technology, noe angivelig skal gi perfekt melkeskum med både melk- og plantebaserte alternativer. Prisen er på hhv. 8.399 kr og 9.599 kroner.