Tech-selskapet Nothing ble grunnlagt i 2020 med et mål om å utfordre markedet og gjenopplive entusiasmen for teknologiprodukter.
Administrerende direktør og medstifter av Nothing, Carl Pei, har bakgrunn fra OnePlus, og under hans ledelse har selskapet valgt en alternativ tilnærming og lansert produkter som de gjennomsiktige øreproppene Nothing Ear (1) og Nothing Ear (stick), samt Nothing Phone (2), en smarttelefon med et helt særegent system av LED-lys på baksiden, kjent som Glyph Interface.
Men Nothing sine produkter er ikke billige, og selskapet ønsker også å bli mer miljøvennlige med billigere produkter. «Budsjettproduktene mangler kvalitet og godt design», sier Carl Pei i en video som Nothing nettopp har publisert på YouTube, og derfor lanserer selskapet nå budsjettmerket «CMF by Nothing».
CMF by Nothing skal fokusere på rent og tidløst design av produkter som samtidig er budsjettvennlige, og som likevel holder høyere kvalitet enn gjennomsnittet for prisklassen, lover Pei.
Videre avslørte han at de første produktene fra CMF by Nothing, en smartklokke og et par med nye ørepropper, vil bli lansert senere i år.
Du kan se hele videoen her: