Gillette og Razer lanserer hygieneprodukter for gamere

Razers aprilspøk om Razer-barberhøvelen ble så populær at den nå har blitt et ekte produkt.

Gillette og Razer lanserer hygieneprodukter for gamere 2

Det er flere selskaper i teknologibransjen som har tradisjon i å presentere sine villeste ideer i en anledning av den årlige aprilsnarr. Men det er svært sjeldent at de faktisk blir til virkelige produkter. Og det er nettopp det som skjedde etter årets aprilspøk med Razer Razer, en gamingmus som også kan brukes som barbermaskin.

Aprilsnarr (Foto: Razer)

Siden Razer Razor ble lansert som en spøk, har vi hatt et brennende ønske om å designe en selv. Og nå er vi glade for å kunne gi fansen vår det de har bedt om. Samarbeidet har resultert i et design som er utviklet av begge designteamene våre, og som inkorporerer det beste fra både Gillette og Razer med fokus på kvalitet og velvære”, sier Ayesha Durante, Global Marketing Manager for Razer.

Selve barberhøvelen kan kanskje ikke skryte av “360 fps (“follicles per second”)”, eller at “etter barbering med Razer Razer har testpersoner rapportert om en forbedret spillytelse på opptil 69 %”. Den har imidlertid metallhåndtak, fem fleksible blader og et magnetisk stativ. Og selvfølgelig den ikoniske Razer-grønnfargen.

Det faktiske produktet, GilletteLabs Razer Limited Edition, finner du hos Gilette.

Les videre
Exit mobile version